TWMX-SUZ19-9-1280x853.jpgTWMX-SUZ19-10-1280x853.jpg

RMZ450

De nieuwe RM-Z 450 van 2019 keert terug naar de aanval van de eersteklas.

Frame? Vernieuwd.

Vering? Het beste aangeboden door SHOWA

Krachtiger, korter en gemakkelijker.

De nieuwe RM-Z is in alle opzichten veranderd en is in alle opzichten verbeterd. Het is gewoon sneller.

Voor de nieuwe 450 gingen de Hamamatsu-technici op zoek naar de vierde generatie RM-Z 450. De eerste serie werd in 2005 uitgebracht met een aluminium frame, carburateur en een 4-versnellingsbak. In 2008 de revolutie met elektronische injectie en 5-versnellingsbak. In 2015 de nieuwe Showa SFF-AIR luchtvering en de nieuwe motor. In 2018/2019 de complete revolutie: nieuw chassis, swingarm, 49 mm Showa-vork met dubbele veer, Showa-schokdemper (BFRC), nieuwe styling, verhoogde voor remschijf en motor.

Nieuwe motor

De technici van Suzuki hebben de vervanging van de motor volledig herzien: kop, filterhuis, gasklephuis, brandstofpomp, zuiger, nokkenassen, uitlaatdemper.

Dit alles om het koppel en maximale kracht te vergroten.

RM-Z450L8_engine2_rid.jpg

Hoofdframe

De combinatie van het nieuwe frame met de achterbrug zorgt voor meer stabiliteit om het rijden in elke situatie te optimaliseren. De structurele ingrepen van Suzuki maken een scherper stuurgedrag, stabiliteit, manoeuvreerbaarheid en impactabsorptiecapaciteit mogelijk.

RM-Z450L8_new_frame_1_rid.jpg

Voorwielophanging

De nieuwe 49 mm SHOWA-vork met dubbele veer heeft een betere stijfheid en controle (+ 30%).

Achterwielophanging

De nieuwe SHOWA BFRC schokdemper (Balance Free Rear Cushion) heeft een betere stabiliteit van de functionaliteit en absorptie dankzij de nieuwe technologie waarmee het is gemaakt.

RM-Z450L8_rear_suspension_1_rid.jpg

Voorste remschijf

Voor 2019 introduceerde Suzuki de nieuwe remschijf van 270 mm, om de remkracht en modulariteit te vergroten.

Nieuwe styling

Een compleet nieuwe fiets, compleet herziene esthetiek: bovenbouwen, zadels, tanks, geel / blauw / zwarte kleurencombinaties. Dit alles om zowel stijl als functionaliteit tijdens het rijden te verbeteren.

 

Prijs inclusief BTW.  Exclusief rijklaarmaakkosten

ValentiRacing.nl behoudt zich het recht voor om prijzen te wijzigen en / of de modellen te vervangen zonder voorafgaande kennisgeving.

€8620,-

technische beschrijving

  • Lengte: 2175 mm
  • Breedte: 835 mm
  • Hoogte: 1260 mm
  • Zadelhoogte: 960 mm
  • Frame: Aluminium
  • Leeg gewicht: 109,5 kg
  • Motor: 4-takt, DOHC, vloeistofgekoeld
  • Cilinderinhoud: 449 cm3
  • Brandstoftoevoer: Injectie, Mikuni Electronic Injection 50
  • Transmissie: 5- versnellingen
  • Voorvering: 49 mm telescopische Showa, dubbele veer, oliegedempt, in- en uitgaande demping meervoudig instelbaar
  • Schokbreker: SHOWA BFRC
  • Achterbrug: Aluminium
  • Voorrem: 270mm Schijf
  • Achterrem: 240mm Schijf
  • Eindaandrijving: 3.846 (50/13)
  • Voorband: 80 / 100-21
  • Achter band: 110 / 90-19
  • Wielen: zwart aluminium
  • Brandstoftank: 6.3 lt

Kleur: zwart / geel

Ontwerp & realisatie Webontwerp en realisatie: VormFactor