RMZ 450 E

vorige pagina

2018_RM-Z450E_MG_2278_scont_X.jpg2018_RM-Z450E_MG_2247_scont_X_uitlaat.jpg

De nieuwe RM-Z is in alle opzichten veranderd en is in alle opzichten verbeterd. Het is gewoon sneller. Krachtiger, korter en gemakkelijker.

Voor de nieuwe 450 zijn de technici uit Hamamatsu diep gegaan met het creëren van de vierde generatie RM-Z 450. De complete vernieuwing voor 2018: nieuw hoofdframe, achterbrug, Showa 49 mm vork met dubbele veer, Showa schokdemper (BFRC), nieuwe styling , vergrote voorschijf, motor.

Nieuwe motor

De technici van Suzuki hebben de vervanging van de motor volledig herzien: kop, filterhuis, gasklephuis, brandstofpomp, zuiger, nokkenassen, uitlaatdemper.

Dit alles om het koppel en maximale kracht te vergroten.

Hoofdframe

De combinatie van het nieuwe frame met de achterbrug zorgt voor meer stabiliteit om het rijden in elke situatie te optimaliseren. De structurele ingrepen van Suzuki maken een scherper stuurgedrag, stabiliteit, manoeuvreerbaarheid en impactabsorptiecapaciteit mogelijk.

Voorwielophanging

De nieuwe 49 mm SHOWA-vork met dubbele veer heeft een betere stijfheid en controle (+ 30%).

Achterwielophanging

De nieuwe SHOWA BFRC schokdemper (Balance Free Rear Cushion) heeft een betere stabiliteit van de functionaliteit en absorptie dankzij de nieuwe technologie waarmee het is gemaakt.

Voorste remschijf

Voor 2018 introduceerde Suzuki de nieuwe remschijf van 270 mm, om de remkracht en modulariteit te vergroten.

Nieuwe styling

Een compleet nieuwe fiets, compleet herziene esthetiek: bovenbouwen, zadels, tanks, geel / blauw / zwarte kleurencombinaties. Dit alles om zowel stijl als functionaliteit tijdens het rijden te verbeteren.

 

Prijs inclusief BPM, transport en kentekenregistratie. Exclusief rijklaarmaakkosten

ValentiRacing.nl behoudt zich het recht voor om prijzen te wijzigen en / of de modellen te vervangen zonder voorafgaande kennisgeving.

technische beschrijving

  • Lengte: 2175 mm
  • Breedte: 835 mm
  • Hoogte: 1260 mm
  • Zadelhoogte: 960 mm
  • Frame: Aluminium
  • Leeg gewicht: 112 kg
  • Motor: 4-takt, DOHC, vloeistofgekoeld
  • Cilinderinhoud: 449 cm3
  • Brandstoftoevoer: Injectie, Mikuni Electronic Injection 50
  • Transmissie: 5- versnellingen
  • Voorvering: SHOWA SFF-Air voorvork, telescopische upside down voorvork 49mm, oliegedempt, in- en uitgaande demping meervoudig instelbaar
  • Schokbreker: SHOWA BFRC
  • Achterbrug: Aluminium
  • Voorrem: Schijf
  • Achterrem: Schijf
  • Eindaandrijving: 3.846 (50/13)
  • Voorband: 90 / 90-21
  • Achter band: 140 / 80-18
  • Wielen: Takasago EXCEL aluminium, spaken
  • Brandstoftank: 6.3 lt

Kleur: zwart / geel

Ontwerp & realisatie Webontwerp en realisatie: VormFactor